The Tenants
Become a landlord and deal with problematic tenants as you build your rental property empire. Decide how to react to annoyed neighbors or police interventions. Will you design your apartment for a group of gamer friends or an aspiring musician looking for a new home? Take care of your tenants! Decide which tenants you want to make business with. React to various situations... you never know what's gonna happen: annoyed neighbours, problematic tenants, police involved? Gotta stay alert! Give it some style! Design your apartments and give them a polished look. Get rid of that old paint and buy some new furniture or just change the floors. Do not overdo it though! The better it looks, the more money you make! Wake up your business mind! Invest wisely to achieve maximum profit. Keep an eye out for the best bargain, and strike when you see an opportunity. Are you into risky deals, or you just want to play it safe? The choice is yours! Build your own property empire! Become a landlord and get involved in real-estate. You are the one in the driver's seat. Stay calm, focused and ready to make your bussiness rise all the way to the top!