Dark Quest 2
Dark Quest 2 is a turn based RPG where you control a party of heroes on your epic quest to defeat the evil sorcerer and his minions. The game features a party based system where you control a group of heroes, an isometric hand-drawn art style, dice based mechanics and much more. Each map is designed to take you through an adventure that will test your party's strength, courage and sanity as you go deeper and deeper into the castle in search for the chambers of the evil sorcerer.