Just a Little Purr Suit (Xbox One)
In Just a Little Purr_suit, guide a clever kitten in a turn-based strategy puzzle with 65 handcrafted levels. Use cards to decide every move: advance, launch the kitten with cannons, bounce on trampolines, cross mysterious portals, and even create new platforms to overcome challenges. With no time limit, every move is a chance to find creative solutions. Explore environments full of tricks, use boosters and totems to your advantage, and discover the best path to the bird to finally scare it away. A fun, colorful, and addictive adventure for the whole family!