Miracle Snack Shop
After facing some big upsets in his life, Seolhwa Cha ends up owning a small snack shop. There is just one problem: business is dead. Seolhwa doesn't have time to sing the blues though because something has appeared in his attic... a portal? Out from that portal walks... a queen from another world?! As Seolhwa serves his first bowl of shaved ice to Philia, also known as Queen Salt... he takes his first step toward growing closer to her...... What are you waiting for, Ice Sculptor? The queen wishes for shaved ice. A frozen treat of a story that will make your heart pound, and it all begins in your snack shop! ◆ Two charming heroines! Enjoy this sweet love story with two lovely and charismatic heroines! The beautiful artwork and fully-voiced lines give you a taste of every bit of their charms. Korean and Japanese voice acting options allow you to select your gameplay experience. Philia - voiced by Marie Miyake / Hyewon Jeong Mira - voiced by Mai Ishihara / Mi Jang ◆ A casual snack shop management sim! Sharpen your cooking skills and collect recipes with a few simple button presses. Choose your own marketing strategy to create the most booming business in the neighborhood! ◆ Choose your own ending How the story ends depends on your choices and actions. It's up to you to manage your relationship with the heroines! ◆ Philia's After Story included! Check out what happens to Seolhwa and Philia after the main story comes to a close!