Brain Storm: Tower Bombarde
"The best defense is offense" is the wrong slogan for this game. "The best offense is defense" - there is the tactic that can help you survive in virtual world and find your best human qualities that help to solve the puzzles. Big game world of more than three hundred rooms is ready for you to research it!