Jonah Lomu Rugby Challenge 4
READY FOR THE CROSS-KICK? - Catch your rivals off guard using set plays with 10 different moves, including cross-kick! - Women’s & Men's Sevens Rugby with 16 international teams. - Make the ultimate rugby player with both the kit creator and the enhanced player creator! - AI formations and strategic positioning of players making the game realistic and challenging for the experienced rugby heads. - Side-line camera angle and drop goal camera allowing a closer simulation to real broadcast view. - Enjoy over 12 stock standard competitions or create your own. RE-RELEASE Arguably the best rugby computer game, now re-released as a tribute to the great legend of Jonah Lomu. No licensed teams, just pure fun with the thrills and spills of Rugby Challenge 4! CROSS-PLATFORM FANHUB Share, download and rate players and teams using our famous Fanhub across all platforms! THE DEFINITIVE RUGBY EXPERIENCE Multiple Game Modes including: Single Match, Multi-team Competition, extensive multi-year Career Mode, Be a Pro Mode and Online 8 player mode.