Poetic Trio is a themed set of three games. A game about rain (Pluviophile), a game about snow (Chionophile), and a game about wind (Loverowind). All in one. The core aspect of each game is the atmosphere. It is recommended for those who mostly seek to experience the mood. Pluviophile is a short experience about the mood of rain in the woods. It is a slow-paced pure walking simulator; you only walk, slowly, in the wilderness away from civilization. A beautiful poem from Julius Cawein accompanies your short journey; and the original music score that is composed by Pınar Karabaş. * Chionophile is a short experience about the mood of winter in the woods. It is a slow-paced pure walking simulator; you only walk, slowly, in the wilderness away from civilization. A beautiful poem from Archibald Lampman accompanies your short journey; and the original music score that is composed by Pınar Karabaş. The game has 2 chapters. While the first one is a little linear, the second one (which is more expansive) takes place in a large open area. There are paths for the player to follow to reduce confusion about where to go. But you are free to roam away from the path and discover. * Loverowind is a short experience about the wind of spring. Similar to Pluviophile, you collect flowers, and use them on the altars to reveal a poem. But this time you move much faster, unless the circles of light roaming in the world don't catch you.