The Cat in the Hat: Rainy Day Mayhem
The Cat in the Hat once said, “It is fun to have fun, but you have to know how.” Everyone from the mischievous Dr. Seuss classic is here. Become smart and steady Sally, energetic wild card Johnny, cause double the trouble as Thing 1 & Thing 2 or be cheerful Little Cat A. And of course, the chaos conductor, The Cat in the Hat and anxiously wise Fish will be there to help, on this zany ride. Play solo or go against your friends, choosing from two trick-filled game modes. Fancy a game of chase? Then ‘Find the Cat’ will have you turning the house upside down looking for The Cat in the Hat. Or maybe you prefer getting into chaotic challenges? See how quickly you can capture penguins, decorate a cake, and who knows what else in the 18 minigames you can choose from. But the fun doesn’t stop there, just like The Cat’s hat, it’ll be full of tricks. With varying difficulty levels, long challenges and short, there’s something for everyone. Get ready for your house to be filled with giggles, groans, and glorious mayhem.