Dino Land
Everyone’s favorite dinosaur with a gentle heart in the Jurassic Era, “Dino.” One day, indiscriminate slaughter by brutal dinosaurs has begun in a peaceful forest. “Dino” sees his lovely girlfriend, “Meeshell” and his friends trying to escape, and decides to fight for them. Curls up himself, transforms into a ball with hyper strong power, and attack the enemy dinosaurs! “Dino” is taking a step into his epic adventure to bring peace back to the sky, sea and earth. The stages are inspired by the Earth 200 million years ago. This hierarchal action pinball game that you will explore on land, sea and sky, and attack the enemies. Natural disaster and sudden weather change will bring you more excitement. Volcanic explosions, tectonic movements, seas filled by lava, sand storms and more… Beautiful visual arts and impressive sounds and music. Features: * Gallery: view images from the original game’s illustrations, posters, box design, etc. * Jukebox: listen to any of the game music tracks any time you want. * Rewind/Turbo function: repeat something until you achieve perfection, or speed things up * Cheats function: activate cheats that will make your mission a lot easier (infinite lives, invulnerability, etc.) * Save state function: save wherever you want to in the game, and restart from that exact point * Screen filters: select from several filters to modify how the game looks (retro-style monitor, black-and-white, etc.) * This game is re-release of “Dino Land” which the first launched in 1990s for home consoles.