Time Loader
Time Loader is a story-driven puzzle-platformer with tiny robots, alternate realities, nostalgic music, and primitive tech from the 90s! At the helm of a small robot, you’ll travel back to the 90s to prevent a tragic accident. Explore the house of your creator, solve brain-teasing puzzles, acquire unique and powerful upgrades, and see common household items from an entirely new perspective! But remember: meddling with time has serious consequences. You may succeed in changing the past, but can you deal with the result of your actions?