Twins of the Sun - Master Collection
Embark on an unforgettable journey through wild lands, lush jungles, haunted mines, and ancient temples. In this bundle, step into the additional Challenge Mode and take the fight to the Arena, where endless waves of enemies await to test your skill. Play solo or team up in 2-player local co-op to face powerful foes and become champions of the arena!