HeroCraft / KlabaterAction & adventure
Under the Jolly Roger is offering an ultimate ability to free roam three vast worlds filled with dozens of colonies and forts, hundreds of quests, and countless ships to plunder. You can trade, fight, explore on your own! Set your foot on the land to plunder it! Game features: - Limitless sailing in real-time - use Global Map only if you want to! - A system of leveling your pirates, let them grow from sailor boys to skilled old salts! - Hundreds of quests The Complete Edition includes: Under the Jolly Roger - an open-world pirate RPG with trading, diplomacy, and mythical bosses! Pirate City - DLC that focuses on the history of Chinese seafaring. Travel the high seas as a new female playable character. Jade Sea - a DLC pack that lets players build and develop their own settlements. Crossroads Inn is a real-time management sim with role-playing game elements. The game consists of two unique modes offering totally different experiences. In Sandbox mode gamers will focus solely on managing their business and economy – to build their very own tavern, hire and oversee staff, manage the supply chains and create new dish recipes. In Campaign mode, micromanagement is just a prelude to a rich story as the kingdom is in turmoil and a shift of power is expected. Your Inn will soon attract the attention of important political and military figures, who are desperately trying to hold on to the reins of power. Gamers will become part of a large-scale drama full of political intrigues, vivid characters, treacherous NPC’s and dangerous quests inspired by RPG games – You will even have a damsel in distress to save!