Hatsune Miku Jigsaw Puzzle
Multiplayer jigsaw puzzle has been released! You can play on your own, Co-op with Two Players! 39 illustrations are available! Choose your favorite illustration and play the jigsaw puzzle! ◆Choose from 3 different sizes! Anyone from kids to adults can enjoy the puzzles! You can select the difficulty of all the puzzles by choosing from 3 sizes: Easy (63 pieces), Normal (130 pieces) and Hard (300 pieces). ◆Convenient features! In addition to being able to pick any piece you want to play, you can also hold the pieces automatically with the LB/RB buttons! You can play jigsaw puzzle with easy operation! ◆Piapro public collaboration songs included 10 Piapro public collaboration songs made specially for "Hatsune Miku Jigsaw Puzzle" are included. Enjoy playing puzzles to great songs!