Leo & Mia: Animal Rescue
Set out on an adventure to save wildlife from poachers and other dangers! Embark on exciting missions to help elephants, giraffes, lions and many more species survive the dangers of the savannah! Leo is Back! - Our valiant cat from Leo: The Firefighter Cat is back for a brand-new mission! Helped by Mia, Leo is now a courageous animal rescuer! A Brand New Leo Adventure - Play as Leo or Mia and explore various terrains, including the savannah, mangrove forests and mountains with your “Beegun” and your hand-glider. Take care of endangered animals in your rescue center. Save & Collect - Fight against poachers and save animals in danger in over 15 unique missions. Don’t forget your camera to take pictures of the cutest animals for your personal photo gallery! King Of Animals - Unlock new skins for your heroes while serving as a loyal wildlife rescuer.