The Eternal Cylinder
"You were born on a dangerous planet. Surreal and fantastical environments, teeming with exotic creatures that defy description. This world is both terrifying and awe-inspiring, as full of wonder and mystery as it is dangerous. But whatever dangers can be found pale in comparison to this world’s biggest threat: The Cylinder. This gargantuan, ancient rolling structure crushes everything in its path. But where did it come from? And how can it be stopped? In this place, you are but a tiny creature called a Trebhum. While you may not be the fastest or the strongest, you have the most powerful ability of all: adaptation. Trebhum can mutate and evolve new physical attributes and abilities that can help them defend themselves against predators and navigate through this perilous world; what you lack in size, you’ll need to make up for in improvisation and resourcefulness. So, prepare yourself, little Trebhum. Gather your family for the dangerous journey ahead and save your world from The Eternal Cylinder."