Radical Rabbit Stew
Get your super spoons ready and whack those crazy rabbits into saucepans to free the space chefs - but think fast or the bunnies will attack! Featuring bite-sized pick-up-and-play action, fast-paced whack-a-rabbit gameplay, scintillating puzzles, super-sized boss fights, juicy pixel graphics and a sizzling soundtrack, RADICAL RABBIT STEW is a hare-raising action-arcade game perfect for new players and 16-bit retro fans alike.