The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan
The Dark Pictures Anthology is a series of stand-alone, branching cinematic horror games featuring a multiplayer mode. In Man of Medan, five friends set sail on a holiday diving trip that soon changes into something much more sinister... Embark on a horrific journey aboard a ghost ship. Experience your terrifying story with a friend online or go for safety in numbers with up to five players offline All playable characters can live or die. The choices you make will decide their fate. Who will you save? Don't. Play. Alone.