KINGDOM HEARTS Melody of Memory (International)
Experience the music of KINGDOM HEARTS like never before! Melody of Memory features 20+ characters, 140+ music tracks, and online VS multiplayer mode. Explore the music and memories from the KINGDOM HEARTS series! Play as famililar faces from the KINGDOM HEARTS series, including Disney guest characters who will appear to lend you a hand. Enjoy a massive variety of music from both the KINGDOM HEARTS series and Disney, with a collection of over 140 songs. Dive into rhythm-action gameplay with memorable tunes in this can't-miss musical journey!