CarGo!
CarGo! is a chaotic couch co-op for up to four players. Working as a team of couriers try to collect and deliver as many goods as possible while keeping an eye out for time, traffic and roadworks! Are you ready to start your journey in logistics? As a fresh delivery driver, you’ll take on various transportation tasks across the many islands of Carchipelago. Help the numerous warehouses get their required goods, no matter how strange the order. With chaotic gameplay and tight time limits, CarGo! will keep you on the edge of your seat! Co-op! Play solo or assemble a team of up to four couriers who can handle the pressure. Test your communication skills as you coordinate routes and race against the clock. Whether you’re shouting directions, planning strategies, or just laughing through the mayhem, teamwork is the key to success. Accolades! Do you prefer to prioritize your tasks or take it easy while others do the work for you? No matter your choice, after completing each level, you’ll receive an accolade for your performance. Now everyone will know just how lazy or reckless you are. Arcade Controls! Enjoy an old-school driving model that emulates fan favorites, bringing back the nostalgic thrill of classic games. Experience the most fun and engaging simulation of driving a toy car, with easy-to-learn controls and a playful, arcade-style feel. Traffic! Embrace the constant challenge of bustling city streets and the chaotic traffic that accompanies them. Maneuvering through the jumble of cars demands not just quick reflexes, but also strategic planning. Stay ahead of the flow of traffic, capitalizing on opportunities to weave through the congestion and reach your destination swiftly. Vehicles! Take control of a variety of quirky vehicles, from charming tuk-tuks to sleek race cars. Each vehicle offers a unique driving experience, adding a fun twist to your delivery missions. Embrace the challenge and enjoy the thrill of delivering with style and creativity. Obstacles! Navigate through the city’s intricate network of streets, carefully planning your routes to avoid roadblocks and unexpected events, ensuring timely delivery of packages to their destinations. Speed is of the essence; the quicker you deliver, the higher your score, so don’t hesitate to take daring shortcuts, even if it means jumping over bridges! Are you ready to take the wheel and become the ultimate delivery master? Fasten your seatbelt and drive into the frenetic world of CarGo!