JCB Pioneer: Mars
Experience incredible survival sandbox gameplay and explore Mars using a selection of futuristic, ultra-rugged JCB vehicles designed specifically for the challenge. Mine precious materials, construct large-scale buildings and research new technologies to ensure humanity's future lies beyond planet Earth Key Features * A hardcore blend of survival and construction gameplay with 100s of hours of gameplay. * Explore the planet, discover and mine resources, construct buildings and research new technology to grow your colony. * Print and Craft items that can help you survive * Discover secrets as you traverse the planet using highly futuristic heavy-duty construction and mining vehicles, designed with JCB engineers. * Overcome everything the hostile environment throws at you including meteor strikes, dust clouds and electrical storms, all Martian hazards are based on real science.