Witch of the Meta Loop
This is a Roguelike adventure game with Meta elements. You are a witch, yet not a witch. Step through the magic mirror, break the fourth wall, and uncover the real you! + Explore the entire island with your trusted companions, crossing golden wheat fields and snowy plains, visiting the library, and climbing the magical tower. + Choose from hundreds of abilities to build your unique playstyle! + Join the island's charming inhabitants to uncover the secrets of the isolated land and reveal the truth behind the Demon King!