The Office Quest
Not all heroes wear capes…. some prefer fluffy onesies. The Office Quest is a point & click adventure for all you people who just cannot stay in the office any longer! Solve challenging puzzles and riddles Surprisingly handy objects + your beautiful sharp mind = a clear path towards freedom! Look for the red light and use everything you’ve got to make your way out of the grey abyss called the office… Discover sweet hints Feeling stuck? Need a good laugh? Loads of delightful hints await to make your experience even better! Meet hilarious characters Be it your grumpy boss or annoying co-worker, it’s the people that make the office (as unbearable as it is). Trick them into letting you slip away! Four amazing chapters - Chapter one - "Office Escape" (free!) - Chapter two - "Into the Woods" - Chapter three - "The Desert" - Chapter four - "The Sky" (free!) So who feels like sneaking out early??