Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning FATE Edition
The hit RPG returns! From the minds of the bestselling author R.A. Salvatore, Spawn creator Todd McFarlane, and Elder Scrolls IV: Oblivion lead designer Ken Rolston, comes Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning. Remastered with stunning visuals and refined gameplay Re-Reckoning delivers intense, customizable RPG combat inside a sprawling game world. --- Brand new content that extends the game world by 5+ hours. Agarth visits you and explains that the resurrection by the gnome in the Well of Souls has caused massive disruptions to the Weave. You are the ‘epicentre’ of the potential dissolution of the Weave or the beginning of the first threads that will start to unravel in the Weave.