Sneaky Rat
Help the rat get to the cheese in Sneaky Rat! A rat-loathing cat is watching from above, waiting to pounce on any rodent it sees. In this sokoban-esque puzzler, move the mirrors and boxes located in each level to block the light paths, then reach the cheese without being seen to win. Can you beat all 50 levels and become the sneakiest rat?