POMBERO: The Lord of the Night
Footage style first person game where you are a journalist who returns to his country in search of answers about the death of his mother. This investigation will lead him to discover his origin in a place far from the world where terror lurks. Main features: -Use of camera in photo and video mode with different uses. -Use of lighter and inventory. -Dark narrative in a hostile environment.