Maze: Path of Light - Complete Edition
Embark on a relaxing yet mind-bending journey through thousands of uniquely designed mazes. From classic square puzzles to complex circular, triangular, and even hexagonal labyrinths - experience a truly diverse and enchanting experience. Features: - 20 new constellations with 143 additional mazes - Creative Level Design: Conquer 4 maze types - square, circular, triangular, and hexagonal - 5 Unique Challenges: Classic, Portal, Token, Limited Moves, Timed and Dark Mazes! - Power-ups: 3 helpful powers to help you find your way - Satisfying puzzles: Enjoy a peaceful session with small mazes, or test your skills on advanced ones - Unique Shapes: Explore mazes shaped like fish, guitars, trees, and more! - Beautiful Design: Vivid colors and soothing music create a visually and emotionally engaging experience Choose your path through combinations of maze shapes, sizes, and game modes. Whether you're looking for a calming puzzle break or a strategic challenge, there's something here for every mood. Unlock constellations of puzzles, discover secret paths, and lose yourself in the ultimate maze adventure.