Out of Line
A unique adventure game filled with beautiful puzzles all hand-drawn in a unique 2D style! Join San on his introspective journey in his quest for identity and freedom. Discover several wonderful worlds where many obstacles await you. In Out of Line, you follow the adventures of San, on his quest to escape the factory that was once his home. Immerse yourself in this mysterious story and world, find and help new friends while browsing this wonderful 2D platform game!