Underworld Ascendant
You are summoned by a mysterious figure to The Stygian Abyss, a dangerous dungeon world imperiled by the beast Typhon. To save this world, and yours, you must find your way through the Abyss, uncover lost secrets and overcome many challenges. KEY FEATURES DEEPLY IMMERSIVE WORLD Explore a fully-realized dungeon realm, from the outpost of Marcaul to the depths of the Vault of Nyx. Interact with useful flora and fantastic creatures, while surviving dynamic enemies and a degrading world state. HERO OF YOUR OWN Tailor your skillset with over 75 combat, stealth and magic skills. Craft over a hundred different spells using the runic spell crafting system. LOOMING THREAT Set out on more than 70 quests and numerous Side Bounties that reward you for avoiding detection, going unarmed and more. UNIQUE REWARDS SYSTEM Earn rewards and unlock skills through resourceful, unboxed gameplay and ingenious performance. Solve challenges in unique ways and push yourself to experiment.