Trover Saves the Universe
Your dogs have been dognapped by a beaked lunatic who stuffed them into his eye holes and is using their life essence to destroy the universe. You're partnered with Trover, a little purple eye-hole monster who isn’t a huge fan of working or being put in the position of having to save the universe. Only you and Trover can save everything in this bizarre comedy adventure, created by Squanch Games!