GUNVALKYRIE
In GUNVALKYRIE players suit up as either Kelly O'Lenmey or Saburota Mishima to battle hideously oversized arachnids with a variety of character-specific weapons. Amidst rock formations housing huge numbers of aggressive monsters approaching from every direction, you must scan the 360-degree area while running and shooting the creatures. It's a race against technology to save the world from complete annihilation! This game can't be played on Xbox 360.