Build a resistance made from anyone in the world to take back a near-future London that is facing its downfall. Recipient of over 65 E3 awards and nominations. Recruit and play as anyone from London. Everyone you see has a unique backstory, personality, and skill set for unique situations. Hack armed drones, deploy spider-bots, and take down enemies using an Augmented Reality Cloak. Explore a massive urban open world featuring London’s many iconic landmarks and fun side activities. Team up with your friends to complete new four-player co-op missions and PvP matches in the new online mode. Upgrade to the Gold Edition or Ultimate Edition for access to the season pass and more!