Batu Ta Batu
Batu Ta Batu is a colorful tile puzzle game from one up to four players. Slide, combine and match the tiles of the same color through hundreds of levels and several game modes! Enter the world of Batu Ta Batu and slide tiles, combine them and send them to their matching color across 10 different game modes with hundreds of levels. Batu Ta Batu (“join and join” in Basque) is an exciting puzzle game where you can play solo or join other players for a crazy challenge.