Pathway
Assemble a bold team of adventurers and journey through the desert-wilderness. In 1936, Nazi influence has spread, along with rumours of secret excavations, mysterious artefacts, and gruesome occult rituals… Outwit foes in strategic squad combat and locate ancient treasures before they fall into the wrong hands!