KeyWe
Welcome to KeyWe, the cute and chaotic co-op postal puzzle game where the mail must flow, and it’s up to you to keep things running! Play as Jeff and Debra, two small kiwi birds and the newest hires at the Bungalow Basin Telepost Office. With no hands to help them, the two must work together to jump, flap, peck and butt-slam their way across an interactive landscape of levers, buttons and bells to get the mail delivered on time. From the Dropoff Depot and the Shipping Floor, all the way to the Telegraph Desk and the Cassowary Coop out back, the Telepost is a well-oiled mail-processing machine...well, usually.