Mind Scanners
Mind Scanners is a retro-futuristic psychiatry simulation in which you diagnose the citizens of a dystopian metropolis. Locate a host of other-worldly characters and use arcade-style treatment devices to help them. Manage your time and resources to keep The Structure in balance. Decide if you want to keep up the system or go against.