Football Cup 2022
Live and breathe the beautiful game recreated with unparalleled realism of futbol! Choose one of the favorites such as Argentina, Spain or Brazil, or help one of the outsiders achieve the first place. Train, develop yourself, come to the field, and be a soccer star! Once you try to play these soccer games 2022 and you won’t stop, it’s all because of the real football game feeling. You will find not only classic soccer game but also many other futbol modes. GAME MODES - Season - Lead your team through the whole season to the soccer league glory. - Tournament - Become the best soccer star in the world, conquer other futbol teams and make history. - Practice - Improve your futbol skills. - Career mode - Try to complete dozens of challenging levels including ""Floor is lava"", ""Wall of death"" and others. A fun way to improve your skills and prepare yourself for the football game.