Spirit of the North 2
Embrace the Aurora, Save the Guardians. In an ancient world left in ruin, embark on the journey of an isolated fox far from home. With the help of a wise Raven companion, seek out the lost legendary guardians and release them from the grasp of the dark shaman Grimnir. A VAST OPEN WORLD Roam freely through a vast and ancient open world, rich with long-forgotten history. Explore unique and visually captivating biomes, each with its own challenges and secrets to uncover. SEEK OUT POWERFUL RUNES Discover potent runes that enhance your abilities as your quest takes you from dense forests, through snow-capped peaks and to dark & ancient crypts to save the lost guardians. EXTENSIVE CUSTOMIZATION Tailor your fox's appearance and skills to suit your playstyle, making each playthrough unique. ANCIENT GUARDIANS Face off against formidable foes as you save the legendary guardian beasts in thrilling, puzzle-based encounters.