Twins of the Sun
When a mysterious figure kidnaps their little sister, a pair of twins set off across untamed lands—lush jungles, haunted mines, and ancient temples. Twins of the Sun is a vibrant adventure about teamwork, courage, and family. Go it alone or share the journey in 2-player co-op to uncover the jungle’s darkest secrets.