Arrest of a stone Buddha
As a professional killer you'll live through November 1976 alternating non-stop shoot'em up action with a downtempo mundane life. You're fast and lucky enough so you don't plan your actions too far. You kill with one shot and you never miss. When you're run out of ammo you just throw a gun away. You can disarm any enemy and use any weapon. And when it's time to get out you just use a vehicle nearby. You have an apartment in the historical center of the city. When you want to eat you go to a cafe, and you can visit a museum or a cinema when you're looking for entertainment. And you have a lover when you need a woman. And there's this question which is longing for an answer.