Cartel Tycoon - San Rafaela
Dive into the sun-kissed haven of San Rafaela, a vast new map where ferry routes streamline smuggling, lieutenants add depth, and a captivating storyline unfolds. Explore 12 regions, conquer territories, and shape your empire against the breathtaking backdrop of deserts, coastal forests, and dormant volcanoes. San Rafaela beckons - can you navigate power, betrayal, and survival to etch your legacy on its fertile lands?