Zombie Army 4: M1934 Pistol Bundle
Small, strong and ready to do wrong – the M1934 is a compact semi-automatic pistol that will leave your enemies wondering where you had it hidden! Designed for Italian armed forces, this pistol is designed to last forever – which explains how it managed to outlast the zombie apocalypse! This Weapon Bundle contains; - The M1934 Pistol - 2 Charms (Undercover Dagger, Iron Eagle) - 2 Bespoke Weapon Skins (Strange Brigade, Nail Gun)