START YOUR CAREER. FINISH THE COMPETITION. Make your debut in WWE 2K22 unstoppable with the MyRISE Mega-Boost. Unlock and upgrade your MyPLAYER ratings and attributes with 200 additional Attribute Points. The MyRISE Mega-Boost is also available as part of the Season Pass, which comes included in the WWE 2K22 Deluxe Edition and WWE 2K22 nWo 4-Life Edition.