World of Warships: Legends – Torpedo Specialist
T-61 is a Tier V destroyer that can do almost anything! Her torpedoes and guns both reload quickly, and she is nimble! Being such a good all-rounder makes T-61 ready to handle any situation! Comes with: - T-61 - 3 days of Premium Account - 10x common boosters of every type (total 50) - BONUS: 10x Type 4 Camos - 37,000 Commander XP In case you already have T-61 in your collection, you'll receive compensation in the form of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.