"Shine. Shine bright." Never be less than your fabulous self. Leopard print, hot pink, Glam Gear is high-end chic for high-end hacker. You'll make them all melt. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices.