Warframe: Gunblade Battlekit
Let no enemy stand against you with the Redeemer Gunblade while you add the radiant Opula Customizations to your Arsenal for a limited time. Gunblade Battlekit features: - Redeemer - Pyra Opula Syandana - Pyra Opula Sugatra - High Noon Stance Mod - 3-Day Affinity Booster This collection may only be purchased once per account.