Purchase 1000 Platinum, an in-game currency you can spend on Warframes, weapons, consumables, sentinels, Mod packs, and a variety of other items from the in-game Market. It can also be used to instantly finish crafting items in the Foundry. Rare Mod includes: - Seeking Fury – Rare Mod that increases reload speed and punch through.