Warface - Essential Pack
Everything you might need to escape the grasp of your enemies and prevail. The pack contains: - Golden Tactical Axe - 600 Kredits Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.