War Thunder - Senrai Maidens: Ling Pack
This Pack includes: MBT-2000 (SM) (Rank 7 China) Premium account for 20 days 2500 Golden Eagles Unique camouflage: "Ling" Unique portrait: "Ling" Unique title: "Fan of Ling" Unique decal: "Ling" Unique voiceover for the crew on the vehicle from the pack Swift and precise, Ling of the Senrai Maidens leads her customized MBT2000 into battle — a perfect balance of power and agility. She strikes like lightning, never giving her enemies time to react. For Ling, speed is victory — and hesitation is defeat. The MBT-2000 is an export version of the Chinese-Pakistani main battle tank, based on the Type 90‑IIM design. This vehicle combines high mobility, a modern fire control system, and a powerful 125 mm gun equipped with an automatic loader. The tank is equipped with a composite armor and an early-generation ERA armor, providing reliable protection against most common projectiles. Please note! Senrai Maidens’ characters are not added to the game and appear in the images next to the vehicles solely for visual purposes. The unique vehicle camouflages in these packs are fictional and if the “Show content in the battle: Except fictional” option is enabled in the “Customization of Vehicles” settings, these will appear to other players as historical camouflages for similar vehicles, but with the characteristic exterior customization elements preserved. You can also switch to the default camo if you prefer. Note! Refund is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!