War Thunder - Dora Pack
This pack includes: Fw.190D-13 airplane (Rank 4 Germany) Premium account for 15 days 1000 Golden Eagles. The D-13 was the last serial modification of the legendary Focke-Wulf 190 fighter. Launched into production in March of 1945, it is truly a “swan-song” of German piston-engined aircraft. The nickname “Dora” comes from the “D” designation of the series. D-13 is equipped with a pressurized cabin and heated cockpit canopy windscreen for high-altitude battles. Three 20mm cannons and excellent performance at high altitudes make this fighter ideal for “boom and zoom” tactics and great bomber-hunter. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!