Voidtrain - Tour De Void
Set off on a tour with the Rofleemo! Take on their tasks, earn tickets, and spend them on new perks, skins, trophies, and lootboxes to enhance your journey through the Void. Leaving some of your Rofleemo behind at the depot is always a little sad — their Engineer heads deeper into the Void, while they have to stay there simply because there’s no room for them on the crew. With the Tour de Void DLC this finally changes. The game introduces a new mechanic that allows pets to travel with you for a while as tourists, so they can reach the station they need and stay there safely. Build tourist stations, seats, and welcome Rofleemo passengers aboard. They will give you tasks and challenges along the way. Complete their requests to earn tickets, which can be spent on a wide variety of rewards: not only new rail skins, character items, and train decorations, but also useful perks, upgrades, and trophies for your train.